Δευτέρα, 29 Μαρτίου 2010

Καλα,ε! Εχουμε ξεφυγει τελειως ! Η εγκληματικοτητα ολο και αυξανεται, αστυνομια δεν υπαρχει να περιπολει... Εσκασε κι αυτη η βομβα χτες το βραδυ δυο τετραγωνα πανω απ' το σπιτι μου και εχω εκνευριστει. Βεβαια ολως περιεργος εγω δεν ακουσα τιποτα αλλα μου εστειλε μηνυμα μια φιλη και ανοιξα την τηλεοραση να ενημερωθω... Παντως στενοχωρηθηκα που σκοτωθηκε αυτο το παιδι ο Αφγανος. Δεκαπεντε χρονων ητανε... Και ουτε εφταιγε σε τιποτα. Στα σκουπιδια θα ειδε τη βαλιτσα, την ανοιξε και εγινε οτι εγινε. Τι να πει κανεις...
Παντως περα απο αυτο το συμβαν, η κατασταση εχει ξεφυγει τελειως. Ριο ντε Τζανειρο θα καταντησουμε να μας μαχαιρωνουν μερα μεσημερι. Τη γιαγια μου την εχουν κλεψει τεσσερεις φορες και γενικοτερα ακουω και βλεπω παρομοια περιστατικα σε μετρο, δρομους, τραπεζες κτλ.Το φοβερο ειναι οτι στο μετρο ολοι αυτοι οι σεκιουριτι δεν μπορουν να επεμβουν αν βρεθει καποιος κλεφτης. Αυτο ειναι δουλεια της αστυνομιας λεει. Που ειναι τη να τη χαρω ?

Αυτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: