Παρασκευή, 25 Ιουνίου 2010

Πολυ καιρο εχω να γρα4ω... Κατι το ενα κατι το αλλο το αφηνα, κι ομως εχω τοσα πολλα...
Κατ' αρχας, τελειωσα το Γυμνασιο. :-( Ηταν τρεις υπεροχες χρονιες που δεν θα 3εχασω ποτε μου !!! Καλα παιδια , καλοι καθηγητες, τελειες εκδρομες... Θα μου λειψει πολυ αλλα ελπιζω και ευχομαι να περασω καλα και στο Λυκειο.

Αλλο θεμα : Τα εχω παρει αγρια στο κρανιο με αυτους τους εθνοπροδοτες που μας κυβερνανε ! Νοιαζονται λεει για τη χωρα και προσπαθουν για το καλο της... Σιγα μη σκισετε κανα καλτσον απο την πολλη προσπαθεια ! Ο αλλος καθε τρεις και λιγο ειναι στο εξωτερικο ( να μιλησει λιγο Αγγλικα να ξεσκασει γιατι απο Ελληνικα...). Να σας πω κατι αξιοτιμοι κυριοι βουλευτες μου ? Αμα αγαπατε τη χωρα και δεν τη βλεπετε σαν επιχειρηση δωστε κι απο το "υστερημα σας" ! Τι στην ευχη, φτωχοι δεν εισαστε... Λιγο ο ενας, λιγο ο αλλος, απο τους τριακοσιους κατι θα μαζευτει ! Καντε και περικοπες στο προσωπικο και προπαντος προσπαθειστε να β ο η θ η σ ε τ ε !!! Αντε γιατι θα σας παρει και θα σας σηκωσει...

Υπαρχουν κι αλλα πρεπει να φυγω... Ναι κυριες και κυριοι, τελειωσα την Τριτη Γυμνασιου και θα παω να δω το ΤΟΥ STORY 3. Disney+Pixar 4 ever !!! :-P ._





ΥΓ: Η φωτογραφια δεν ειναι φοβερη ? Δεν μιλαει μονη της ? Και δεν φαινεται και καλα !Μπειτε στο : http://www.picnik.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: