Σάββατο, 24 Ιουλίου 2010

Δε βαριεμαι !

Εχω πραγματικα πολυ καιρο να γραψω ! Δεν έφταιγα εγω ομως μιας και ειμαι στο χωριο μου το Λεωνιδιο. Ας ειναι καλα η θεια μου η Ματινα που μου δανεισε το δικο της. Καλη και η εξοχη αλλα χωρις ιντερνετ νιωθω χαμενη.Ειμαι εξαρτημενη και το παραδεχομαι ! Ειδα και το Twilight και μπορω να πω οτι ηταν χαμενος χρονος. Περα απο την ιδεα της ιστοριας γυρω απο τους βρυκολακες, δεν ειχε κανενα σεναριο. Ηταν μια ρομαντικη ταινια για κοριτσια και δεν καταλαβαινω γιατι κολλανε ολες με τον Εντουαρντ. Προσωπικα δεν του βρισκω τιποτα, μαλλον τρομαχτικος ειναι.
Οχι οτι εχω τιποτα με τις ρομαντικες ταινιες... Ισα ισα που ειμαι και μεγαλη φαν. Ε, τι να κανουμε ειμαι αθεραπευτα ρομαντικη. Αλλα να υπαρχει ενα σεναριο, εστω και για τα προσχηματα...
Ας παρουμε για παραδειγμα τη σειρα " Χιλιες και μια νυχτες ", την οποια εγω λατρευω (οπως και πολυς αλλος κοσμος ) κυριως για τους κεντρικους ηρωες: τη Σεχραζατ και τον Ονουρ των οποιων η χημεια ειναι φοβερη. Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο το οτι ο "Ονουρ" στην πραγματικη ζωη χωρισε με τη γυναικα του για να παντρευτει τη " Σεχραζατ" και εχουν και ενα αγορακι ενος ετους. Η Σεχραζατ της σειρας, κατα κοσμον Μπεργκουζαρ Κορελ ειναι πραγματικα πανεμορφη με τα μεγαλα της ματια και εκεινη την ανατολιτικη ομορφια που την προτιμω απο την αμερικανικη : ξανθο-μαλλι-γαλανο-ματι. Ο Ονουρ παλι δεν ειναι αυτο που λεμε ομορφος αλλα ειναι πολυ γλυκος, τρυφερος και ταυτοχρονα δυνατος ( ψυχη τε και σωματι ) και τελωσπαντων γοητευτικος. Eκτος ομως απο αυτο το ζευγαρι, υπαρχουν ενα σωρο αλλα πραγματα που μας απασχολουν και που δε μου φτανουν ουτε δεκα σελιδες για να τα γραψω. Το σιγουρο ειναι πως δεν ειναι μια σειρα ολο γλυκες, αλλα ασχολειται και με διλημματα που απασχολουν πολλες φορες τους ανθρωπους καθως και αλλα κοινωνικα προβληματα...
Ωωχ η πλατη μου. Πιαστηκα τοση ωρα να γραφω.

ΥΓ : Εχει ερθει στο χωριο μου ο Χαρι Κλιν για παραστασεις και αναρωτηθηκα : Ζει ακομα ? Ποτε δεν μου αρεσε. Τολμαει να αποκαλει τον εαυτο του κωμικο. Η κωμωδια δεν ειναι το ιδιο με την επιθεωρηση... Μονο στα αρχαια χρονια :-P. See ya !

Δεν υπάρχουν σχόλια: