Κυριακή, 10 Απριλίου 2011

Ναι ! Είναι εδώ ! Η μία, η μεγαλειώδης η γεμάτη εκπλήξεις και μυστήρια.... ΑΝΟΙΞΗ !!! Ο καιρός είναι υπέροχος, οι μυρωδιές του νερατζιού και των υπολοίπων φυτών γενικότερα, σπάνε τις μύτες ! Και υπάρχει μια τέτοια γλύκα στην ατμόσφαιρα... Αφού νιώθω σαν να υπάρχει στον αέρα σκόνη από καραμέλες!!! Όχι με την έννοια της γεύσης βέβαια...

Και ανάμεσα στα άλλα έχω κολλήσει και με την Elizabeth Taylor... Εγώ, που την είχε πάρει το αυτί μου μόνο όταν είχε πεθάνει ο Μάικλ Τζάκσον και όλοι έλεγαν τι φίλοι που ήταν. Όμως με αφορμή το θάνατό της διάβασα κάποια αφιερώματα σε περιοδικά και... αυτό ήταν ! Κόλλησα! Από τα λίγα που διάβασα, δεν ήταν και φοβερή ηθοποιός, σαν τη Βίβιαν Λι ας πουμε, αλλά ωστόσο ήταν αρκετά καλή και συνεπής στη δουλειά της. Όμως, αυτά τα μάτια της... Τόση εκφραστικότητα... Και γενικά ολόκληρη εξέπεμπε μια τέτοια ομορφιά, θηλυκότητα... Αδύνατον να μη σε μαγέψει νομίζω. Γενικά, δεν μπορεί κανείς να πει ότι προσέφερε πολλά στην ανθρωπότητα,ωστε αξίζει να τη θαυμάζουμε κλπ, όμως όλοι νομίζω έχουμε στιγμές αδυναμίας. Το ομολογώ : Δεν μπορώ να τεκμηριώσω γιατί μ' αρέσει τόσο πολύ, δεν υπάρχει αιτία. Ήταν και ο θυελλώδης έρωτάς της με τον Μπάρτον βέβαια, που συγκινεί κάτι ρομαντικούς σαν κι εμένα...

Νομίζω ότι για όλα φταίει ο Λέο Μπουσκάλια και χαίρομαι για αυτό ! Είναι  εκείνος ο -μακαρίτης- παιδοψυχολόγος, που έχει γράψει μεταξύ άλλων το "Να ζεις, να αγαπάς, να μαθαίνεις". ( εχω ξαναγράψει για αυτόν, το καλοκαίρι ) Ο Μπουσκάλια λοιπόν θαύμαζε κάθε μικρό, τοσοδούλι κομματάκι της ζωής. Από τα ξερά φύλλα μέχρι τους αγνωστους ανθρώπους. Πχ έβλεπε μια κοπέλα στο δρόμο με πολύ ωραια μαλλιά. Τη σταμάταγε και με παιδικό ενθουσιασμό της έλεγε: "Εχεις υπέροχα μαλλιά, το ξέρεις;". Ο Μπουσκάλια με έχει επηρεάσει πολύ στη ζωή μου για αυτό και γω έχω αρχίσει να θαυμάζω τα πάντα ! Να πως προέκυψε και η Λιζ Τέιλορ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: