Κυριακή, 6 Νοεμβρίου 2011

Η μυστήρια Ζυράννα Ζατέλη...


Παρασκήνιο | Οι παράξενες ιστορίες της Ζυράννας Ζατέλη from Kastaniotis Editions on Vimeo.


Από τότε που είδα τυχαία τη παραπάνω εκπομπή, και γνώρισα τη Ζυράννα Ζατέλη, έχω εκστασιαστεί. Πού ήταν αυτή η γυναίκα όλο αυτόν τον καιρό και εγώ την άκουσα μόλις πρόσφατα; Αμέσως διάβασα την Περσινή αρραβωνιαστικιά και το Στην ερημιά με χάρι και πραγματικά είμαι ενθουσιασμένη. Δεν έχω ξαναδει τέτοια γραφή.. Έχω δει παρόμοιες που όμως κατέληγαν στο να είναι εξεζητημένες. Ενώ της Ζυραννας είναι σαν να βγαίνουν από μέσα της, από ένα κόσμο μέσα της που είναι παράλληλος με το δικό μας. Η γυναίκα αυτή ολόκληρη αποπνέει κάτι το εξωπραγματικό. Ένα στοιχειό είναι η Ζυράννα Ζατέλη, κάτι ανάμεσα σε σοφό και σε μάγισσα.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα! Έπειτα από μία επίμονη αναζήτηση στο διαδίκτυο πληροφοριών για τη σαγηνευτική Ζυράννα, συνάντησα το blog σας. Δε θα μπορούσα να μη συμφωνήσω με τα όσα γράφετε περισσότερο. Και η δική μου αγάπη κάπως έτσι αρχίνισε. Με αφορμή αυτήν την εξαιρετική εκπομπή που δημοσιεύσατε, παίρνω το θάρρος να σας ρωτήσω. Υπάρχει περίπτωση να εντοπίσετε στον κικεώνα που λέγεται Internet τη συνέντευξη της συγγραφέως στην Εύη Κυριακοπούλου (η ζωή ειναι αλλού), που προβλήθηκε την άνοιξη του '11; Δυστυχώς την έχασα και έκτοτε δεν έτυχα καμία επανάληψη στην ΕΤ1. Έχω πληροφορηθεί όμως, πως ήταν συναρπαστική. Αναμένω απάντησή σας. Ευχαριστώ.

Ελευθερια είπε...

Έψαξα τις εκπομπές του Η Ζωή είναι Αλλού στα site
http://greek-video.net/tv-shows/2007/0500/
και http://www.livemovies.gr/shows/i-zoi-einai-allou
αλλά δεν έχουν ανεβάσει ακόμα τη συγκεκριμένη εκπομπή. Να μπαίνετε πάντως συχνά γιατί κάποια στιγμή θα την ανεβάσουν, που θα παει...
Καλές αναγνώσεις!

Ελευθερία είπε...

Βγήκε! ΒΓΗΚΕ! Επιτέλους! http://www.ert.gr/webtv/et1-ekpompes-logou/item/11067-Zyrana-Zatelh-18-04-2010#.USS7A2drQzc