Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010

Η ζωη ειναι τοσο απροβλεπτη και ανατρεψιμη που σε ζαλιζει... Μερικες φορες ειναι ωραιο, μερικες φορες οχι...
Να ας πουμε χτες πηγα στο γαμο ενος ξαδερφου μου. Φοβερο ζευγαρι ο γαμπρος και η νυφη ! Και γενικα ολος ο γαμος ηταν απο τους καλυτερους που εχω παει. Το ευχαριστηθηκα παρα πολυ...
Σημερα αντιθετα εμαθα πως ενα παιδακι που πηγαινε στην ιδια ταξη με τον αδερφο μου, δηλαδη 6 χρονων επεσε απο το μπαλκονι του στον 7ομο και σκοτωθηκε... Να τι εννοω... Και καλα το παιδακι θα γινει ενα αγγελουδι, οι γονεις του και τα αδερφια του ομως ? Στη μαυρη καταθλιψη εχουμε πεσει ολοι στη γειτονια...
Κι ομως αυριο προκειται να ερθει στον κοσμο η ξαδερφουλα μου μετα απο εννια μηνες στριμωγμα... Μια νεα ζωη πανω στον πλανητη... Το μεγαλυτερο θαυμα απ' ολα...
Απ' την αλλη, ανοιξα την τηλεοραση τωρα το απογευμα και τι να δω ? Πηγαινε μια ανθρωπιστικη βοηθεια στη Γαζα ( με πλοιο ) και σε διεθνη υδατα ενα ελικοπτερο απο το Ισραηλ αρχισε να πυροβολει ! Εννια ανθρωποι σκοτωθηκαν και καμια δεκαρια τραυματιστηκαν ! Τα εχω παρει πολυ γερα με τους Ισραηλιτες ! Ελεος πια. Αφησε που δεν αφηνουν τους δημοσιογραφους να πλησιασουν το μερος ! Ντροπη τους και παλι ντροπη τους !

Να τι εννοω...

1 σχόλιο:

Ελευθερια είπε...

Και μεγαλύτερο απ' αυτά τα σοκ ήρθε φέτος... Τίποτα, όλα είναι ατμός που έλεγε και ο αείμνηστος Βέγγος ως Θρασύβουλας σε μια ταινία.