Τετάρτη, 1 Σεπτεμβρίου 2010

Γύρισα !!! Επιτέλους Αθήνα, παρέες, σχολείο, life... Δεν ειμαι υπερβολικη, απλα μου ειχε λειψει ολο το πακέτο αν και το καλοκαίρι μου ήταν μια χαρα ! ( Καπως ησυχο βεβαια ενώ εγω το ηθελα πιο... ζωηρο )

Αναμεσα στις πιο ωραιες αναμνησεις μου απο το καλοκαιρι μου ηταν και η εκπληκτικη συναυλια του Διονυση Σαββοπουλου στο Αστρος Κυνουριας ( ειναι κοντα στο χωριο μου το Λεωνιδιο ). Πραγματικα αξιζε : ωραια, παλια και αγαπημενα τραγουδια του Νιονιου, αρκετα μεγαλη ορχηστρα, δυο αγγελικες φωνες στα φωητικα και προπαντως κοσμος που ξεχυνοταν απο παντου και... κεφι. Επαιξε και ενα βιντεο αφιερωμενο στα γεγονοτα τις δεκαετιας του ΄60 και συνειδητοποιησα ποσα πραγματα εγιναν τοτε...
Τελωσπαντων καποια στιγμη, μιλουσε στο κοινο ο Σαββοπουλος και αναφερθηκε σε ενα ποιημα ( ο ποιητης μου διαφευγει ): Τριανταπέντε στέφανα/ τρεις λόγοι αντιπροέδρων/ α, ρε Λαυρέντη.../ μόνον εγώ ήξερα τι κάθαρμα ήσουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: