Κυριακή, 29 Απριλίου 2012

Η Τζένη Καρέζη στις ομορφιές της...

Η ταινία "Τζένη Τζένη" είναι ίσως η πιο αγαπημένη μου ελληνική ταινία και αυτό οφείλεται σε διάφορους λόγους. Κατ' αρχάς έχει απίστευτους διαλόγους και χαρακτήρες (ο κατά βάθος αγαθός Κοσμάς -Παπαγιαννόπουλος, ο άβουλος Μαντάς -Μπάρκουλης, η αρχικά μαζεμένη και στη συνέχεια γοητευτική Τζένη Σκούταρη / Καρέζη...) Δεν είναι όμως μόνο αυτά. Είναι και το ότι είναι η ταινία που αποτυπώνει την κορύφωση της ομορφιάς της Καρέζη -ειδικά η σκηνή με το χασάπικο της Τζένης και το υπέροχο φόρεμα-.
Ενδεικτικά παραθέτω μερικές διαχρονικές και θρυλικές ατάκες που τις χρησιμοποιούμε συχνά στην οικογένειά μου:

- Έπειτα μη νομίζεις μπαμπά.. Αυτά έχουν ξαναγίνει. Βέβαια! Ρωμαίος και Ιουλιέτα, Καπουλέτοι και Μοντέγοι. Σημερινά πράγματα!
-Ακούς τι γίνεται στον κόσμο;

- Και θέλει να γίνει και βουλευτής να κυβερνήσει την Ελλάδα.
-Έλα ντε!
-Ορίστε;
-Συγνώμη.
-Σωστά!

-Πόσα βαπόρια έχετε κυρία Κασανδρή μου;
- Εικοσιέξι!
-Ε λοιπόν σας έφτιαξα κι άλλο ένα (τον Μαντά που ζηλεύει). Εικοσιεπτά!

Έλα ρε τι γαμπρός είσαι συ; Φίλησε τη νύφη, πες της ένα γλυκό λόγο!
-Θες ένα αχλάδι αγάπη μου;
-Όχι λατρεία μου!

-Τι στολισμοί είναι αυτοί;
-Είχαμε γάμο στο νησί! Παντρεύτηκε ο ανιψιός του Κασανδρή.
- Μη μου το λες! Παντρεύτηκε με γάμο ορθόδοξο;
-Αμ τι μ' οβραίικο;

Και δεν μου 'ρχονται άλλα τώρα... Δείτε και μερικές φωτογραφίες που ξεχώρισα από βίντεο στο youtube με το θαυματουργό snipping tool.






                                     

Δεν υπάρχουν σχόλια: